ασφυξία

αέρα,χρειάζομαι αέρα
ανοίξε το παράθυρο
πνίγομαι
δεν έχει αέρα
στέκομαι στο παραθύρο και ρουφάω λαίμαργα τον αέρα
πνίγομαι σου λέω,μ'ακούς;
μη μου μιλάς για τις πανελλήνιες
μη μου μιλάς για το μέλλον μου
αέρα,χρειάζομαι αέρα
μη με ακουμπάς
μη με κοιτάς με απορία
πνίγομαι
μη μου λες πως θα πάνε όλα καλά
μη μου λες να έχω υπομονή
αέρα,χρειάζομαι αέρα
αν ξανακούσω τη λέξη υπομονή θα ουρλιάξω
αν ξαναπώ τη λέξη υπομονή θα μου κόψω τη γλώσσα
πνίγομαι
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΕΡΑ ΣΟΥ ΛΕΩ
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ Α Ε Ρ Α



μόνη μου θα διασχίσω πάλι τον ωκεανό
και άμα τύχει και λυγίσω Θεέ μου 'σχώρα με
και άμα πέσω να πεθάνω παρηγόρά με...

4 σχόλια:

  1. Είμαστε εδώ, για να ξεσπάς... Βγάζε τον πόνο σου, και συνέχιζε. Είναι γολγοθάς, μα θ'αντέξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρα από τον άνεμο ,μια πόρτα θα ανοίξω , να βρήσκεις καταφύγιο εκεί ~ `
    :D
    μπορώ να σε καταλάβω απόλυτα!
    Βαθειές αναπνοές ,και περιπάτους για καθαρό αέρα ,κάνουν καλό *

    ΑπάντησηΔιαγραφή