μεγαλαγχολία είναι η αξόδευτη αγάπη,λένε*

Κλείνω τα μάτια μου.
Περπατάμε στην ακρογιαλιά αγκαλιασμένοι.
Κάνει κρύο. Ο αέρας μπερδεύει τα μαλλιά μας.
Κρυώνω αλλά δε με νοιάζει. Σφίγγομαι πάνω σου.
Χαμογελάς. Είσαι ευτυχισμένος.
Σταμάταω απότομα και σε φιλάω. Είμαι ευτυχισμένη.
Συνεχίζουμε τη βόλτα μας χωρίς να μιλάμε.
Τα λόγια δεν έχουν χώρο στην ευτυχία μας.
Σταματάμε και καθόμαστε στην υγρή άμμο.
Βυθίζω το βλέμμα μου στα γαλαζοπράσινα μάτια σου.
Πάντα φουρτουνιασμένα, μα τώρα ήρεμα,γαλήνια.
Με ρωτάς τι σκέφτομαι και σου κουνάω αρνητικά το κεφάλι,τίποτα.
Ξέρεις πως πάντα κάτι σκέφτομαι, το μυαλό μου ποτέ δεν ησυχάζει.
Μα τώρα είμαι ήρεμη, οι φωνές στο κεφάλι μου σταμάτησαν.
Τώρα αγάπη μου είμαι εκεί που θέλω, μαζί σου.
Μαζί σου είμαι ασφαλής. Δε φοβάμαι.
Σκύβεις και με φιλάς.
Ξαφνικά δάκρυα αναβλύζουν από τα μάτια μου.
Απομακρύνεσαι και με κοιτάς ανήσυχος.
Πιάνεις το κέφαλι μου στα χέρια σου και με ρωτάς τι έχω.
Οι λέξεις δεν μπορούν να βγουν απ΄τα χείλη μου.
Τώρα κλαις και εσύ.
Είμαι ευτυχισμένη, σου απαντώ, αυτό έχω. Είμαι ολοκληρωμένη επιτέλους.
Με παίρνεις αγκαλιά και μένουμε έτσι για ώρες, αμίλητοι, να κοιτάμε τη θάλασσα.
Ανοίγω τα μάτια.
Η πραγματικότητα διέλυσε τα πάντα, πάλι.

4 σχόλια:

  1. αχ , τι να σε κάνω? Τι να σου πω τώρα ε? Κάποια στιγμή θα έρθει και η δική σου στιγμή γλυκούλι. promise. ( ή μήπως έχει έρθει? γκούχου γκούχου) χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχει έρθει. η σωστή στιγμή χρειάζεται και το σωστό άνθρωπο..

      Διαγραφή
  2. Μ'άρεσε πάααάαάάρα πολύ!!!!! Από τον τίτλο (το πιστεύω και γω αυτό ..κάποιες φορές ,σχεδόν πάντα ..ναι ισχύει ,θέλω να πιστεύω!) μέχρι την τελαυταία λέξη σου ..μαγεύτηκα από την απλότητα και την αμεσότητα , που μου μετέφερες όλα αυτή την ανυπέρβλητη αγάπη που ρέει από μέσα σου . ...Και κάποια στιγμή 9α βρεί ξανά το κύμα της !!!!Μην σ'ανησυχεί αυτό . :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή