"τόσο κοντά σου υπήρξα,που κρυώνω πλάι στους άλλους"

Άνοιξε τα μάτια της. Δυό χέρια ήταν τυλιγμένα γύρω από το κορμί της, την έπνιγαν. Ελευθερώθηκε από την αγκαλιά του και ανακάθισε στο κρεβάτι. Άραγε ποιος τύπος από όσους την φλέρταραν το βράδυ ήταν αυτός; Δε θυμόταν. Της είχε πει το όνομά του; Δε θυμόταν. Αναρωτήθηκε τι ώρα ήταν. Έψαξε γύρω για ένα ρολόι. 6:15 έδειχναν οι πράσινοι ηλεκτρονικοί αριθμοί. Χωρίς να τον ξυπνήσει, ντύθηκε και έφυγε αθόρυβα. Μπήκε στο πρώτο ταξί που βρήκε μπροστά της. Δεν ήταν σίγουρη αν ήθελε να πάει σπίτι της ή στη θάλασσα. Τελικά κατέληξε αρχικά να πάει σπίτι της.

Μπήκε στο μικρό διαμέρισμά της. Ακόμα υπήρχαν κούτες παντού. Είχε μετακομίσει πρόσφατα. Εκείνος είχε φύγει στην Αγγλία με τη δουλειά του. Δεν είχαν χωρίσει επίσημα όμως της είχε πει πως οι σχέσεις εξ αποστάσεως είναι δύσκολες. Εκείνη δεν είχε αντιδράσει. Και μετά αυτός έφυγε. Είχαν περάσει 4 μήνες από τότε..

Το κόκκινο φωτάκι του τηλεφωνητή αναβόσβηνε. Η γνωστή γυναικεία φωνή ανακοίνωσε πως είχε 3 νέα μηνύματα. Τα δύο ήταν από την Κατερίνα, την έψαχνε μέρες και ανησυχούσε. Θα την πάρω κάποια στιγμή σήμερα σκέφτηκε. Ήξερε όμως πως δε θα το έκανε. Το τρίτο μήνυμα ήταν από εκείνον, ήθελε απλώς να δει αν είναι καλά. Ήταν το 47ο τηλεφώνημα του στο οποίο εκείνη δεν ανταποκρίθηκε. Είχε κάποιο νόημα άλλωστε; Πήρε μια βαθιά ανάσα και διέγραψε όλα τα μηνύματα.

Έβγαλε τα ρούχα της και μπήκε στο μπάνιο. Άνοιξε τη βρύση και άφησε το καυτό νερό να πέσει με δύναμη πάνω της. Άρχισε να τρίβει με λύσσα το σώμα της. Ήθελε να καθαρίσει από πάνω της τη βρωμιά άλλης μιας νύχτας που υποδυόταν μια άλλη. Ήθελε να καθαρίσει από πάνω της τον καπνό από τα τσιγάρα, τη μυρωδιά από το αλκοόλ. Πάνω απ'όλα όμως ήθελε να καθαρίσει τα αγγίγματα αυτών των ξένων χεριών που μαγάρισαν το κορμί της. Όμως πως θα καθάριζε τη ψυχή της;

Ξαφνικά άκουσε το κουδούνι. Έβαλε το μπουρνούζι της και έτρεξε να ανοίξει την πόρτα.
-Τι κάνεις εσύ εδώ; είπε και έχασε τις αισθήσεις της...

Όταν άνοιξε τα μάτια της,βρισκόταν στο κρεβάτι της. Είχε δει στον ύπνο της πως εκείνος της είχε χτυπήσει την πόρτα. Κάποιος είχε αλλάξει τα σεντόνια γιατί τώρα μύριζαν όμορφα και όχι τσιγαρίλα. Φορούσε τις πυτζάμες της και τα μαλλιά της ήταν στεγνά και χτενισμένα. Από την κουζίνα ακούγονταν ήχοι. Προσπάθησε να θυμηθεί τι συνέβη. Δεν μπορούσε. Είχε πιει πολύ το προηγούμενο βράδυ. Σηκώθηκε και διστακτικά κατευθύνθηκε στην κουζίνα.

Και τότε είδε μπροστά της εκείνον. Ανοιγόκλεισε τα μάτια της μερικές φορές. Ήταν σίγουρη πως ακόμα ονειρευόταν. Όμως τότε εκείνος μίλησε. Και η φωνή ήταν πέρα για πέρα αληθινή.
-Σου ετοίμασα πρωινό. Δυσκολεύτηκα πολύ να σε βρω. Καμιά από τις φίλες σου δεν ήξερε τη διεύθυνσή σου. Από τη δουλειά σου μου είπαν πως παραιτήθηκες. Ξέρω πως με τους γονείς δε μιλάς. Και μετά σκέφτηκα πως θα σε έβρισκα από το τηλέφωνό σου. Νόμιζα πως είχες αλλάξει αριθμό γιατί δεν έχεις απαντήσει σε κανένα μου τηλεφώνημα. Η Κατερίνα μου είπε πως έχεις χαθεί από την παρέα. Σε είχε δει πριν μια βδομάδα σε ένα μπαρ μεθυσμένη και γύρω σου ήταν διάφοροι τύποι που στην έπεφταν. Η Κατερίνα ανησυχεί. Γιατί δεν έχεις απαντήσει σε κανένα από τα τηλεφωνήματά μου; Φοβήθηκα πως κάτι σου είχε συμβεί. Δεν φαντάζεσαι πόσο φοβήθηκα.. Έλα κοντά μου Μαργαρίτα, έλα κοντά μου σε παρακαλώ. Εντάξει, θα έρθω εγώ. Ψυχή μου πόσο μου έλειψες. Κάθε μέρα το μετάνιωνα όλο και πιο πολύ που δέχτηκα αυτή τη δουλειά. Άραγε θα με συγχωρέσεις ποτέ; Μίλα μου σε παρακαλώ, πες κάτι.
-Πάμε στο κρεβάτι μας.. , ψιθύρισε.

Εκεί στα φιλιά του ξαναβρήκε τον εαυτό της. Στην αγκαλιά του ξαναγεννήθηκε. Η ζωή της, η ζωή τους τώρα ξεκινούσε. Γιατί μονάχα αν χάσεις έναν άνθρωπο, συνειδητοποιείς πόσο πολύ τον αγαπούσες...

6 σχόλια:

  1. Ποσο ομορφο. Οχι γιατι πλησιαζει την πραγματικοτητα, αλλα τουλαχιστον πλησιαζει την πραγματικοτητα των επιθυμιων μας.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο... Ναι πράγματι ειναι ιδανικό μα εγω ακόμα πιστεύω σε αυτα. Υπάρχουν και ειναι στο χέρι μας να τα ζήσουμε και στην πραγματικότητα.
    Την καληνύχτα μου ομορφουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. τιμή μου να αρέσουν αυτά που γράφω ειδικά σε εσένα! :)

      Διαγραφή