"παιχνίδια εξουσίας"

-Σε αγαπάω.
Έμεινε να τον κοιτάζει μπερδεμένη, έκπληκτη.
Μετά από λίγο γύρισε το βλέμμα της προς τη θάλασσα.
-Δε θα πεις τίποτα;
-Τι περιμένεις να σου πω; Πως και εγώ σ'αγαπώ; Ε,λοιπόν δεν μπορώ.
Με γρήγορες κινήσεις σηκώθηκε και έφυγε.
Τον άφησε εκεί,μόνο του,να αναρωτιέται τι έκανε λάθος.
Μια βδομάδα μετά την πήρε τηλέφωνο και της ζήτησε να συναντηθούν.
-Τι θες από μένα; ,τον ρώτησε μόλις συναντήθηκαν.
-Τι εννοείς;
-Δε βλέπεις πως δεν έχω να σου δώσω τίποτα; Εγώ η ίδια είμαι ένα τίποτα. Γιατί θες να μπλέξεις μαζί μου; 'Ολοι όσοι με γνωρίζουν βιάζονται να με ξεφορτωθούν. Ένα πρόβλημα είμαι.
-Θα το ρισκάρω.. ,της είπε και τη φίλησε τρυφερά στα χείλη.


Σε μια σχέση κυρίαρχος είναι αυτός που νιώθει τα λιγότερα. Και εγώ δε νιώθω τίποτα πια για κανέναν μωρό μου.
Απλώς μετά μη μου πεις πως δε σε προειδοποίησα..

4 σχόλια:

  1. δεν έχεις κ άδικο. Τελικά αυτός που νοιάζεται την πληρώνει στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χμμ θα συμφωνήω με το προηγούμενο σχόλιο νομίζω.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάθε φορά που μου κάνεις εσύ ειδικά οποιοδήποτε σχόλιο,πραγματικά νιώθω όμορφα!
      :*

      Διαγραφή