είναι σκιές που ψάχνω μέσα σε μπαρ για να σε βρω, μα δεν μπορώ..

βγαίνω έξω και ψάχνω να σε βρω.
το βλέμμα μου κοιτάει διερευνητικά το πλήθος
και περιμένει να βρει τα δικά σου μάτια.
όμως αυτό δε γίνεται ποτέ.

η αγκαλιά μου είναι αδειανή από όταν έφυγες.
περνάω το χρόνο μου κρυμμένη σε αγκαλιές άλλων
μα προσποιούμαι πως είναι η δική σου.
καμιά φορά νομίζω πως μυρίζω και το άρωμά σου.

πάνε 3 ολόκληρα χρόνια.
γιατί ακόμα πιστεύω πως αυτή η φιλία δεν έχει τελειώσει;

φοβάμαι γιατί νιώθω πως έχω αρχίσει και σε ξεχνάω.
όχι ακριβώς εσένα, όμως μικρά πράγματα.
ας πούμε πια δε θυμάμαι τη φωνή σου.

στον ύπνο μου δεν έρχεσαι πια όπως παλιά.
μα νιώθω μόνιμα την παρουσία σου όπου και να είμαι.
και την αναπνοή σου στο λαιμό μου.
και λέω ψέμματα στον εαυτό μου πως ακόμα με σκέφτεσαι.
άραγε περνάω από το νου σου ποτέ;


"It's not that I can't live without you. I can. I just don't want to!"

14 σχόλια:

  1. λένε πως ότι αξίζει , αντέχει στο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ένοιωσα να ταυτίζομαι..με την πρώτη στροφή!υπέροχο..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ.. ο χρονος αλλαζει πολλα. στοο χερι μας ειναι αν θα τον αφησουμε..\μερικες φορες ομως πρεπει να προχωρησουμε κι ας μην εχουμε το κουραγιο να το κανουμε
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς. ο χρόνος προχωράει αλλά αν εμείς δεν έχουμε προχωρήσει δε γίνεται τίποτα. είναι φορές που νομίζω ότι κάνω βήματα μπροστά, όμως άλλες στιγμές νιώθω κολλημένη σε εκείνες τις μέρες..
      τα φιλιά μου:)

      Διαγραφή
  4. Καταλαβαίνω απόλυτα το πως νιώθεις.Τα έχω περάσει.Προχώρα μπροστά.Και όταν λέω προχώρα δεν ενοοώ να τα ξεχάσεις όλα και να προχωρίσεις...οι αναμνήσεις μας για κάποιους δε ξεχνιούνται ποτέ.Ο χρόνος θα σε βοηθήσει.Θα σε αλλάξει.Το κάνει αυτό δυστιχώς.Ένα λάθος δεν πρέπει να κάνεις...να μην προχωρήσεις μαζί μα τον χρόνο!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο και μόνο που το σχόλιό σου με έκανε να χαμογελάσω, σε ευχαριστώ!
      και εγώ σε φιλώ πολύ :**

      Διαγραφή